Translate

vrijdag 2 mei 2014

Zijn kappersprodukten beter voor je haar?


Producten van de kapper veel meer kwaliteit?

Je kent het wel, je bent bij de kapper en de kapster zegt iets in de trend van: "je hebt droog haar, deze shampoo en conditioner zou je eigenlijk beter kunnen gebruiken. Dan krijg je geen gespleten haarpunten meer".
OK, denk je dan maar wat is de prijs? Die blijkt dan best tegen te vallen....

De meeste producten van de drogisterij daarentegen zijn wel betaalbaarder maar maken je haar alleen schoon of laten het tijdelijk in model zitten en doen dus eigenlijk de basis dingen.
Dat neemt niet weg dat er bij de drogist ook wel heel goede en betaalbare shampoo's te verkrijgen zijn gelukkig.

Haarprodukten van de drogist




Producten van de kapper gaan een stuk verder en verzorgen het haar echt en laten je haar echt goed de hele dag op zijn plek zitten. Producten van de kapper geven je haar echt volume, heerlijk zacht haar en na het gebruik ziet het er gewoon geweldig uit.

Wel geven de producten van de kapper aan dat je minder producten nodig hebt voor hetzelfde resultaat, hier ben ik het mee eens. Gebruik ik producten van de drogisterij dan heb ik van alles nodig om mijn haar mooi schoon en glad te krijgen.

Gebruik ik alleen een goede shampoo van de kapper ben ik meteen klaar want het zit al perfect en is heerlijk glad. Geen conditioner nodig of een masker en andere serums en dat soort dingen.
En ook geen gespleten haarpunten meer dus?


Zie voor meer kappersprodukten: www.kappersproducten.nl